Tuesday, September 27, 2016

Paraboliese kong tool vir binary options - stop en reverse

Paraboliese Kong Tool vir Binary Options - Stop en reverse 24 Maart 2013 deur Bogdan G Volledige resensie van die paraboliese Kong aanwyser vir Binary Options Om eerlik my vriende wees, het ek uitgevind lank nadat ek begin om hierdie aanwyser gebruik wat sy naam beteken eintlik Stop en reverse, want ek het dit altyd genoem Kong of PSAR en het nooit gedink oor wat die afkorting staan ​​vir. Die aanwyser is nie 'n persoonlike een en kan gevind word gebou in any Meta Trader 4 platform en 'n paar ander. Wat is dit? Wel, ek is net gaan om te sê dat as jy hierdie aanwyser gebruik, sal jy nie verveeld wees en die gebrek aan ambagte sal die laaste ding wat op jou gedagtes omdat jy altyd 'n handelsmerk sal vind. Sodra jy 'n handelsmerk te verlaat kan jy 'n ander een in te voer. Kom ons kyk hoe dit gebeur het nie. Hoe om die Stop en reverse aanwyser Gebruik Hierdie aanwyser kom in die vorm van klein kolletjies bo of onder die prys geplaas. As die prys is hoër as die kolle, die mark is lomp en as die prys is laer as die kolle, die mark is ... jy raai dit al: lomp. Moet my nie blameer vir die keuse van kleur, my muis geland daar en ek het gedink dit is so goed soos enige. Naas, dit gaan nie oor my kaarte, maar oor die PSAR aanwyser. So, in my mening is dit 'n aanduiding geskik vir die ouens wat vinnig ambagte nodig, in en uit die mark en dit graag ry op en af. Hoewel die PSAR oorspronklik gebruik vir Forex en word beskou as 'n tendens aanwyser, ek dink dit kan suksesvol gebruik word vir Binary Options. Vir my om te verduidelik dat, moet ek jou om 'n blik op hierdie ingezoomd prentjie: Dit is kers opgetel voorbeelde, Ek stem saam, maar as jy mooi kyk na jou kaarte sal jy sien dat meer dikwels as nie, wanneer 'n dot verskyn, die volgende kers gaan in die rigting deur die Stop rigting en Reverse aanwyser. Dit kan 'n goeie manier om dit te gebruik as 'n sein na 'n oproep of 'n put in die rigting deur die kolletjies rigting te plaas. In Forex moet jy die prys van 'n stewige bedrag van pitte beweeg in jou guns vir jou om 'n bietjie geld te maak, maar ag geneem word dat in Binêre opsies wat ons net een pit nodig het, dit klink soos 'n goeie strategie. Jy moet egter nie hierdie aanwyser vir 'n strategie fout, want dit is nie en jou handel baseer slegs op sy seine kan gevaarlik wees vir jou rekening. Waarom het die Stop en reverse aanwyser drink? In teenstelling met die voorbeelde in die foto hierbo, baie keer die aanwyser lyk onseker en afdrukke 2 of 3 punte aan die een kant van die prys net om sy gedagtes en druk 2 of 3 punte aan die ander kant te verander. Dit kan 'n handelaar ry gek en visueel dit lyk net verwarrend. Hierdie soort gedrag kan 'n wissel mark, lae wisselvalligheid en 'n gebrek aan rigting, maar op die tweede gedagte te dui, so lank as wat die volgende kers sluit een pit bo of onder ons trefprys en in die rigting deur die PSAR rigting, voltooi ons in die geld - . Hoekom die Stop en reverse aanwyser nie drink? 'N handelaar wat wil om handel te dryf dikwels verskillende gebruike vir hierdie aanwyser en aanvullend tot die eerste handel te kenne gegee deur die eerste dot vind, kan hy of sy bykomende ambagte te neem solank kolle hou wat op die dieselfde kant van die prys. Wanneer dit gekombineer met ander aanwysers tendens erkenning, kan die paraboliese Stop en Reverse die fondament van 'n goeie strategie wees. My gevolgtrekking oor die stop en omgekeerde aanwyser


No comments:

Post a Comment